BARABEREH

BARABEREH


2 GAMBAR ADIK BERADIK JELITA NELYDIA & UQASHA SENROSE

Posted: 14 Sep 2014 09:04 PM PDT



Nelydia dan Uqasha Senrose kini merupakan nama yang tidak asing lagi di dalam industri seni tanah air.

Nelydia Senrose mula popular dengan drama Setia Hujung Nyawa pada 2012.

Kemudian Uqasha Senrose turut menempa nama sebagai selebriti dan menerima tawaran berlakon.

Nelydia dan Uqasha Senrose juga merupakan sepupu kepada Emma Maembong.

Ini merupakan gambar 4 orang adik beradik Senrose dari 7 orang kesemuanya, jom layan gambar adik beradik Senrose.


WAK DOYOK DITEGUR NON-MUSLIM, TAK RETI JAGA AURAT

Posted: 14 Sep 2014 08:54 PM PDT


Ikon fesyen Wak Doyok ditegur oleg seorang yang bukan Islam kerana memakai seluar terlalu pendek dan mendedahkan aurat.

Dalam satu gambar yang dimuat naik di facebook, Wak Doyok memakai pakaian sekolah rendah dengan memakai seluar pendek atas lutut.

Teguran gadis itu menerima banyak respon dari peminat yang turut menegur dan menghentam Wak Doyok.

lihat gambar Wak Dotok di bawah:


KECOMELAN ANAK ANJING BERADA DI DALAM AIR (10 GAMBAR)

Posted: 14 Sep 2014 07:50 PM PDT


COMEL! Hebat sungguh hasil bidikan Seth Casteel ini. Jurugambar terkenal ini telah melatih 1500 anak anjing untuk mendapatkan gambar-gambar awesome ini. AmazingNara & LittleFriendsPhoto









KANTOI, PEROMPAK DICEKUP GARA-GARA BAU KENTUT

Posted: 14 Sep 2014 07:27 PM PDT


Segamat – Seorang perompak yang bersembunyi di sebalik susunan tong gas ketika memecah masuk sebuah gudang di Paya Pulai di sini, kelmarin, berjaya ditahan polis.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.40 malam itu, suspek berusia 21 tahun memecah masuk sebuah gudang milik syarikat pembinaan bersama seorang rakannya sebelum kehadiran mereka dikesan sepasukan polis yang menjalankan rondaan.

Ketika itu, seorang daripada perompak berkenaan terus melarikan di ke dalam semak manakala suspek bersembunyi di sebalik susunan tong gas di dalam gudang itu.

Ketua Polis Daerah Superintendan Mohd Kamil Sukarmi berkata, pihaknya menerima laporan berlaku kejadian pecah masuk di gudang berkenaan dan bergegas ke lokasi bagi menjalankan siasatan awal.

"Apabila tiba di lokasi, anggota kami dapat melihat dua lelaki memasuki gudang itu dan terus menghampiri kawasan berkenaan.

"Anggota kami memperkenalkan diri dan meminta mereka menyerah sebelum salah seorang daripada mereka melarikan diri ke kawasan gelap berhampiran semak dan gagal dikesan.

"Anggota yang menjalankan pemeriksaan di dalam gudang itu menggunakan lampu suluh sebelum terdengar bunyi kentut dan terhidu bau busuk," katanya, lapor Hmetro.

CERITA SEBENAR JERSI TAYANG KEMALUAN PASUKAN LUMBA BASIKAL COLOMBIA

Posted: 14 Sep 2014 06:55 PM PDT


Sebuah pasukan lumba basikal wanita dari Colombia yang mengambil bahagian di dalam sebuah acara perlumbaan basikal di Itali telah membuatkan orang ramai berasa jelik kerana rekaan jersi yang disarungkan oleh pasukan tersebut lapor media Sabtu lalu.

Pakaian sukan berkenaan yang telah ditaja oleh kerajaan bandar Bogota, diperbuat daripada fabrik yang menyerupai warna kulit di bahagian pinggang dan pinggul... termasuk di bahagian sulit pelumba, yang menunjukkan mereka seolah-olah berbogel.

"Sangat Menyedihkan" laman web perlumbaan di Itali, Tutobiciweb meletakkan perkataan itu sebagai tajuk utama kepada artikel mereka yang merujuk kepada pasukan berkenaan yang dilihat seperti berbogel.

Pendedahan kepada gambar tersebut terus menjadi popular dan viral di media sosial di mana ada yang berpendapat rekabentuk tersebut adalah "sangat

salah" dan merupakan sebuah "bencana" kepada pasukan berkenaan dan negara yang diwakili.

LELAKI BERKOPIAH MENGAMUK TAK DAPAT PAYUNG PETRONAS (VIDEO)

Posted: 14 Sep 2014 09:11 AM PDT



Promosi mendapat payung Petronas Primax 5 dengan cara mendapat 10 cop yang setiap satu bernilai RM20 akan berakhir 30 September depan tapi sejak bulan lepas sudah ramai merungut kerana payung yang dijanjikan tidak pernah ada.

Pelanggan berkopiah dalam video di bawah antara yang bengang dengan hal ini. Bagaimanapun dia boleh dikatakan keterlaluan kerana menunjukkan kemarahan hingga menyusahkan pekerja stesen minyak yang tidak bersalah.

LIHAT VIDEO DI SINI (DURASI 0:16)

UPDATE: CERITA SEBENAR KANAK-KANAK POST STATUS MALAM PERTAMA DI FACEBOOK

Posted: 14 Sep 2014 06:56 AM PDT



Baru-baru ini sebuah artikel serta gambar mengenai seorang budak yang diberi nama adik Noor izati mengeluarkan kenyataan mengejutkan masyarakat Malaysia dengan status malam pertama saya suka awak punya masuk saya punya telah menjadi viral dilaman-laman sosial terutamanya dilaman-laman blog dan laman sosial.

CERITA SEBELUM INI:
BUDAK-BUDAK SEKARANG DAH ADA RELATIONSHIP DI FACEBOOK

Penulis juga telah kongsikan printsreen beliau sebelum ini.Namun kakak kepada Noor Izati telah mohon memadam status tersebut menurut kakak beliau akaun adik beliau telah dihack oleh individu yang ingin menjatuhkan keluarganya.

Kakaknya juga telah post ke status wallnya tentang penyebaran printsreen adiknya yang memalukan tersebut angkara dihack oleh individu yang tidak bertanggung jawab

status kakak beliau

Jadi penulis terpanggil untuk memaklumkan kepada semua pembaca yang telah membaca artikel ini bahawa akaun adik Noor Izati telah dihack bukan status yang ditulis sendiri oleh beliau. Jika sebelum ini anda terbaca dan terlihat dimana-mana laman sosial atau blog, inilah cerita sebenar beliau mohon anda sebarkan artikel dan maklumkan kepada rakan-rakan bahawa akaun adik Noor Izati telah dihack kerjasama dari anda sangat diperlukan.-ISUPANAZ

0 Comment "BARABEREH"

Post a Comment