BARABEREH

BARABEREH


5 GAMBAR NGERI ABANG POSMEN PUTUS KAKI DALAM KEMALANGAN

Posted: 07 Aug 2014 08:30 PM PDT


Seorang posmen putus kaki dalam sebuah kemalangan ngeri di Negeri Sembilan.

Punca kemalangan masih belum dikenalpasti namun, mangsa mengalami kecederaan parah. Kaki mangsa yang terputus terpelanting ke kawasan bahu jalan berhampiran.

Orang ramai dan juga rakan mangsa cuba memberikan pertolongan sementara menunggu ambulan tiba di tempat kejadian. - My Media Hub (Shah)

p/s: moga cepat sembuh






AWAS, 5 GAMBAR SAMSENG JALANAN DI BANDAR PUTERI PUCHONG !

Posted: 07 Aug 2014 08:19 PM PDT

 
 
Seorang pengguna Facebook, Wahab Shaari berkongsi 5 gambar samseng jalan raya yang cuba merosakkan kenderaan mangsa.

Berikut perkongsian info di bawah:
Samseng Jalanan. Hati² kepada pengguna jalan raya sekitar Bandar Puteri Puchong.

Seorang lelaki bermotosikal berbangsa Melayu berusia dalam lingkungan umur 30'an akan menghampiri kenderaan anda dan memaklumkan dari tingkap cermin sebelah kiri mengarahkan anda memberhentikan kenderaan anda ke tepi jalan.

Jika enggan, lelaki berkenaan akan berang dan memintas di hadapan kenderaan anda serta membuat brek kecemasan. Sudah pasti anda akan melanggarnya, maka perkara buruk akan bermula.

Malah, lelaki itu akan cuba membuka pintu kenderaan jika tidak berkunci atau cermin tidak ditutup.

Jika berlaku keadaan sebegini, jangan berhenti! Terus pandu ke Balai Polis yang berhampiran untuk buat aduan.

Kepada pemandu lelaki dia berani, apatah lagi pemandu wanita yang memang menjadi makanan mereka. Sekadar peringatan untuk kawan² dan keluarga sendiri. Semoga selamat.



KALAU DAH JODOH TAK KE MANA, NENEK KAHWIN LELAKI 30 TAHUN LEBIH MUDA

Posted: 07 Aug 2014 08:13 PM PDT


Beza usia 30 tahun tidak menjadi batu penghalang buat seorang lelaki bujang berkahwin dengan wanita berusia 30 tahun lebih tua daripadanya sebagai suri hidupnya selepas bercinta selama 6 tahun.

Mohd. Nor Rais Razali, 27, dan Fatimah Abdul Rahman, 57, dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Jurunikah di Masjid Al-Khadijah, Pantai dalam jam 9.45 malam kelmarin.

Majlis yang diadakan secara sederhana itu diserikan dengan kehadiran kaum keluarga pihak pengantin perempuan.

Fatimah merupakan nenek kepada tiga cucu dan dikurniakan 3 anak berusia 21 hingga 33 tahun tidak pernah menjangkakan hubungannya dengan Nor Rais selama 6 tahun berakhir di jinjang pelamin.

p/s: tahniah.. moga kekal sampai ke jannah. 

7 GAMBAR SEKSI MIMI ONE NATION EMCEES DIKRITIK PEMINAT SEPERTI PELACUR

Posted: 07 Aug 2014 08:10 PM PDT


Foto-foto Mimi One Nation Emcees yang berbaju jarang sehingga terlihat branya yang berwarna merah telah dimuat naik ke akaun Instagram miliknya.  Selepas beberapa gambar yang dikongsi, beliau dikutuk oleh peminatnya  sendiri.

Dari foto tersebut, Mimi hanya memakai singlet putih jarang, bra merah dengan seluar pendek ala-ala mat saleh celup.

Banyak respon negatif telah diterima termasuk komen mengenai bentuk  bandannya yang montok, seksi & perkataan lucah yang lain, kena dengan gaya pakaian yang dipakai Mimi tetapi ada juga peminat yang menyokong cara pakaian Mimi dan mengutuk setiap respons negatif.Mimi juga telah menjawab telah block sebarang respons negatif dan penyokongnya tidak  perlu risau.







Apa yang tidak sedap untuk didengar, ada segelintir peminat atau pembenci telah mengeluarkan kenyataan bahawa gambar-gambar Mimi ini umpama pelacur.  Panas admin baca komen macam ni.....

p/s: Harap Mimi masuk telinga kanan keluar telinga kiri dengan komen-komen negatif dari orang ramai.

GAMBAR KEMBAR SEIRAS DATUK LEE CHONG WEI !

Posted: 07 Aug 2014 05:58 AM PDT


Gambar kembar pemain badminton perseorangan nombor 1 dunia, Datuk Lee Chong Wei tersebar di laman sosial. 90% wajah dua individu ini hampir sama namun hanya jantina saja membezakan kedua-dua mereka.

Kembar Lee Chong Wei adalah seorang wanita bertudung. Tidak diketahui pula identiti wanita bertudung berkenaan.

BAPA CARI LELAKI PANCUT AIR MANI DALAM MULUT ANAKNYA, GANJARAM RM10,000 TUNAI

Posted: 07 Aug 2014 05:46 AM PDT


Satu iklan berkaitan usaha seorang bapa mencari seorang lelaki dipercayai tunang kepada anaknya dengan tawaran RM10,000 tunai.

Kisahnya, lelaki itu diburu kerana melarikan diri daripada tanggungjawab untuk berkahwin.

Makluman meminta bantuan orang ramai untuk mencari lelaki berkenaan dimuatnaik di Facebook dan ia sudah pun tersebar di merata-rata alam siber.

"Ganjaran RM10,000 tunai jika berjaya mencarinya kerana melarikan diri dari bertanggungjawab untuk berkahwin.

"Bertolong-tolonglah kamu dalam urusan kebaikan dan jangan kamu bertolong-tolong dalam dosa dan permusuhan," bunyi makluman berkenaan.


Pencari yang mendakwa sebagai bapa kepada anak perempuannya itu turut mendedahkan alamat tetap, alamat terkini, no plat kenderaan dan juga no kad pengenalan lelaki berkenaan.

Tidak diketahui secara jelas adakah iklan sebegitu sahih dan kami telah pun menghubungi nombor telefon yang tertera namun panggilan tidak dijawab.

Sebaliknya, sistem khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar kepada nombor tersebut dibalas dengan kata-kata yang betul-betul jujur dan bunyinya agak menggelikan.

"Ye, kami sanak saudara cari (nama lelaki) yang pancut air maninya dalam mulut tunangnya tapi tak nak kahwin, pelbagai alasan diberi," katanya.

Nah, itu dia sebabnya lelaki yang tinggal di sekitar Kelantan itu diburu lelaki ini. Jika benar, eloklah si lelaki itu kembali kepada tunangnya dan menyelesaikan segala-galanya dengan baik, barulah anak jantan.

Jika perkara ini merupakan satu gurauan melampau, eloklah diberhentikan kerana ada alamat dan identiti seseorang telah didedahkan dan mereka boleh mendapat aib yang tidak diundang.

Apapun, pencarian lelaki seperti ini memang unik dan siap ditawarkan ganjaran untuk diberikan kepada sesiapa yang berjaya menemui lelaki yang dicari itu. – MYNEWSHUB.MY

0 Comment "BARABEREH"

Post a Comment