BARABEREH

BARABEREH


3 GAMBAR BOMBA KELUARKAN CINCIN TERSEKAT DI PANGKAL ZAKAR LELAKI

Posted: 25 Aug 2014 08:38 PM PDT

 

Gara-gara hanya 'suka' mencuba, derita yang dilalui.

Dalam melalui masa yang terluang, seorang lelaki dengan tidak semena-mena memasukkan cincin besi pada kemaluanya.

Malangnya, setelah telus, cincin itu tersekat di pangkal kemaIuan.

Beliau panik dan cuba mengeluarkannya secara paksa bersendirian hingga kemaIuannya membengkak.

Kejadian itu berlaku pada sekitar 5 petang Sabtu di Kampung Dewa Beta, di sini.

Setelah menderita dalam diam selama 11 jam, beliau akhirnya meminta bantuan bapanya untuk dibawa ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII) kira-kira pukul 3 pagi keesokan hari (Ahad).

"Saya hanya suka-suka saja. Saya jumpa benda tu (gelang besi) dan saya pun cuba memasukkannya (ke dalam za kar). Tapi tak sangka ia tak boleh dikeluarkan." -kata lelaki itu.

Deritanya tidak berakhir di situ.

Doktor mengalami kesukaran mengeluarkan cincin berkenaan, kata Ketua Zon Kota Baharu Jabatan Bomba dan Penyelamat Jamil Abdullah yang tampil memberi bantuan.

Ketika ditemui Jamil berkata, "Doktor gagal berbuat apa-apa memandangkan alat suIitnya membengkak dan meminta bantuan kami (unit Emergency Medical Rescue Team EMRS)".

Beliau berkata pihaknya menerima panggilan pada 7.25 pagi dan seramai empat anggota dikerahkan ke HRPZ II.

"EMRS mengambil masa selama dua jam untuk memotong cincin terbabit menggunakan 'ring cutter'.

"Kerja-kerja menyelamat dilakukan dengan teliti bagi mengelakkan sebarang kecederaan pada alat suIit mangsa," katanya.

Jamil berkata sepanjang prosedur terbabit mangsa tidak sedarkan diri selepas diberi ubat bius.

Katanya, ini merupakan kes pertama seumpamanya dilaporkan di negeri ini. -mStar

GAMBAR DENGAN BAJU SCUBA DIVING MENAMPAKKAN SUSUK BADAN LEEZ AF4

Posted: 25 Aug 2014 08:38 PM PDT

Jika korang peminat setia rancangan Akademi Fantasia, pasti korang kenal gadis ini. Leez atau nama penuh Leez Rosli merupakan seorang peserta AF4 yang mempunyai suara yang sememangnya merdu.

Mempunyai raut wajah yang comel dan manja. Apa yang mencuri perhatian penulis, beberapa keping gambar leez hangat diperkatakan di laman sosial kerana memakai baju renang yang serba ketat dan menampakkan bentuk tubuh yang sangat seksi!  sumber




ZIZAN BUAT PENJELASAN FOTOGRAFI PRA PERKAHWINAN BERSAMA EMMA MAEMBONG DI JEPUN

Posted: 25 Aug 2014 06:19 PM PDT


PETALING JAYA - Pelawak Zizan Razak mengambil pendekatan untuk tidak mengulas berhubung dakwaan dia bersama kekasihnya, Emma Maembong telah menjalani sesi fotografi pra perkahwinan di Jepun baru-baru ini.

Zizan berkata, dia berpendirian demikian kerana menyifatkan perkara itu terlalu peribadi untuk didedahkan kepada umum.

"Perkara itu (sesi fotografi pra perkahwinan) satu benda yang sangat peribadi buat saya.

"Jadi tak perlulah saya bercerita lanjut. Dah sampai masanya nanti baru saya kongsikan berita gembira ini," katanya kepada mStar Online. Baru-baru ini Zizan ke Jepun bersama Emma bagi menjalani penggambaran program pelancongan di negara itu.

Kunjungan ke negara matahari terbit itu dikatakan turut membuatkan mereka mengambil kesempatan merakamkan foto pra perkahwinan.

Difahamkan pasangan itu bakal mendirikan rumah tangga pada Januari tahun depan.Bagaimanapun, Zizan menafikan mereka berkahwin pada bulan tersebut.

"Tarikh itu (Januari) adalah kata orang. Sebetulnya tarikh perkahwinan kami masih lagi dalam perbincangan.

"Nantilah apabila sudah hampir tarikhnya, kami akan berkongsi berita gembira ini. Sekarang ini, semuanya dalam perancangan lagi," tuturnya, lapor mStar.







UPDATE: IDENTITI MODEL WANITA SEKSI SEPARUH BOGEL DI IPOH PERAK DIDEDAHKAN

Posted: 25 Aug 2014 06:06 PM PDT

Identiti wanita dalam gambar-gambar pasangan "separuh bogeI" di Ipoh yang tersebar di media sosial hari ini akhirnya berjaya dikenalpasti melalui akaun Facebook miliknya.

Wanita itu menggunakan nama Joey Joeyy sempat memuatnaik gambar selfie dengan biikini yang sama seperti gambar yang menjadi viral itu.

Melalui profile Facebooknya juga jelas menunjukkan Joey seorang model yang sering memperagakan tubuh badannya dengan pakaian yang mencolok mata.

Pihak Polis telah mengeluarkan maklumbalas melalui Facebook dimana suspek akan disiasat dibawah Seksyen 14 Akta kesalahan kecil iaitu Kelakuan Aib.

BACA: 2 GAMBAR PASANGAN BERJALAN SEPARUH BOGEL DI IPOH PERAK

Lagi Gambar:









5 GAMBAR WAJAH ANAK AWAL & SCHA TERSEBAR

Posted: 25 Aug 2014 07:02 AM PDT

 
Comelnya anak sulung Awal Ashaari dan Scha Al Yahya. Akhirnya penantian untuk menatap wajah si comel ini berakhir jua. Scha telah berkongsi sekeping gambar yang jelas menunjukkan wajah anaknya. Walaupun agak jauh, tetap terserlah kecomelan puteri Scha dan Awal ini. Menariknya, Scha tulis menulis caption 'Hey Lara Lodin' di dalam salah satu gambar. Mungkin itu adalah nama penuh anak mereka.

Tambah comel apabila Yusry dan Lisa Surihani yang hadir berhari raya ke rumah Awal dan Scha turut sama membuat sesi 'bonding' bersama Lara Lodin. Memang terserlah ciri-ciri dan gaya keibuan Lisa. Pandai dah dukung baby. Insya Allah satu hari nanti akan dimurahkan rezeki untuk menimang anak sendiri. Sama-samalah kita doakan.


Lagi beberapa gambar Lara Lodin, anak Awal dan Scha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

BAPA 5 ANAK IBU 4 ANAK DISERBU TANPA PAKAIAN DALAM !

Posted: 25 Aug 2014 06:56 AM PDT

Gambar Hiasan
KUALA TERENGGANU - Bapa kepada lima anak dan pasangannya yang juga ibu kepada empat anak dijatuhi hukuman penjara tiga minggu dan denda RM2,600 selepas mengaku salah cuba melakukan persetubuhan luar nikah, di Mahkamah Rendah Syariah, di sini, semalam.

Hakim Mahkamah Rendah Syariah Terengganu Kamalruazmi Ismail turut mengarahkan pasangan kekasih itu dipenjarakan lima bulan lagi sekiranya gagal menjelaskan jumlah denda berkenaan.

Keputusan itu dibuat selepas Nordin Ismail, 48, dan pasangannya Juliah Yusof, 42, mengaku salah terhadap pertuduhan mengikut Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001, iaitu perbuatan sebagai persediaan untuk melakukan persetubuhan luar nikah.

"Sebagai seorang suami dan isteri, kamu berdua sepatutnya menjaga keluarga kamu. Bukan perkara yang munasabah untuk kamu melakukan perbuatan ini.

"Ini jelas mengkhianati keluarga kamu sendiri dan segeralah bertaubat atas dosa yang kamu lakukan.

"Dalam usia sebegini, adalah sangat tidak wajar kamu melakukan perbuatan keji seperti ini dan sebagai ibu bapa kamu sepatutnya memberi contoh terbaik kepada anak," demikian kata Kamalruazmi dalam penghakimannya.

Berdasarkan pertuduhan, sepasukan penguatkuasa Pejabat Agama Daerah Kuala Terengganu yang menerima maklumat awam melakukan serbuan di sebuah bilik di sebuah rumah tumpangan di Jalan Cherung Lanjut, di sini, kira-kira jam 11.05 pagi pada 19 Mei lalu.

Ketika tiba di lokasi kejadian, pasukan penguat kuasa mendapati pintu tertutup rapat serta berkunci dari dalam dan pintu hanya dibuka selepas dua minit penguat kuasa mengetuk pintu dan selain memberi salam.

Pintu dibuka oleh seorang lelaki yang hanya berseluar jeans tanpa baju dan pemeriksaan lanjut penguat kuasa ke dalam bilik berkenaan menemui seorang wanita yang hanya berseluar jeans tanpa pakaian dalam bilik air.

Hasil soal siasat kemudian mendapati mereka bukan pasangan suami isteri.

Pendakwaan kedua-dua kes dilakukan Timbalan Ketua Pendakwa Syarie Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu, Nik Mohd Shahril Irwan Mat Yusof. -Sinar Harian

2 GAMBAR JIJIK LELAKI TEMUI LIAS DALAM MEE GORENG RESTORAN

Posted: 25 Aug 2014 06:45 AM PDT


Seorang pengguna Facebook memuatnaik gambar mee hoon goreng berlaukkan bangkai lipas yang ditemuinya ketika keluar makan di sebuah restoran di Tawau, Sabah.

Restoran itu agak popular di bandar pantai timur Sabah itu kerana dikatakan juadahnya yang sedap, murah dan lokasinya yang terbuka di tengah-tengah bandar.





Apapun, Jabatan Kesihatan perlu segera melakukan siasatan dan perlu sentiasa proaktif mengadakan spot check di restoran-restoran terpilih. Kesimpulannya, sebolehnya amalkan makan makanan yang di masak di rumah kerana terbukti lebih jimat dan baik untuk kesihatan. -Tengok TV Online

2 GAMBAR PASANGAN BARU KAHWIN BERJALAN SEPARUH BOGEL DI IPOH PERAK !

Posted: 25 Aug 2014 06:48 AM PDT


Baru sahaja dikejutkan dengan video Festival Sukan BogeI di Pulau Pinang, kini satu lagi kejadian yang tidak senonoh berlaku di Ipoh Perak.

Menurut sumber, satu pasangan Cina yang baru berkahwin dikatakan melakukan "photoshoot' dengan hanya berpakaian separuh bogeI dimana si lelaki hanya memakai seluar dan pasangan wanitanya hanya berbkini.

Perbuatan mereka sememangnya biadap kerana dilakukan tanpa rasa malu di khalayak ramai. Pasangan ini perlu ditanggap dan dikenakan hukuman setimpal agar menjadi pengajaran kepada spesis yang sama waktu dengan golongan biadap ini.

0 Comment "BARABEREH"

Post a Comment