BARABEREH

BARABEREH


KESERONOKAN PELAJAR TINGKATAN 3 BERASMARA DENGAN TEMAN LELAKI BERAKHIR DENGAN KEHAMILAN

Posted: 01 Aug 2014 10:56 AM PDT


Keseronokan seorang gadis lakukan hubungan seks dengan teman lelakinya kira-kira enam bulan lalu berakhir apabila hasil persetubuhan haram itu menyebabkannya yang masih belajar di tingkatan tiga itu bakal bergelar ibu apabila disahkan hamil lima bulan.

Tindakannya menyembunyikan kandungan semakin membesar daripada ibu bapanya gagal sekali gus membongkar rahsia perlakuan seks pelajar itu dengan teman lelakinya berusia 18 tahun dipercayai dilakukan atas kerelaannya.

Sumber berkata, terkejut mendengar pengkuan mangsa melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya, ibu pelajar terbabit memaksa mangsa membuat laporan kejadian itu di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kemamaman kira-kira jam 4 petang, kelmarin.

Katanya, mangsa mendakwa dirogol lelaki dikenalinya dalam kereta milik lelaki terbabit sewaktu berehat di sebuah kawasan sunyi di Pengkalan Sir, dekat Chukai.

"Mangsa yang ketakutan selepas rahsia kandungannya terbongkar hanya mengingati kejadian itu berlaku pada waktu malam kira-kira enam bulan lalu ketika bersama lelaki terbabit di kawasan berkeknaan," katanya.

Menurutnya, peristiwa enam bulan lalu itu berlaku apabila mangsa dikatakan keluar dari rumahnya di Kampung Mak Chili, untuk bersiar-siar selepas dijemput teman lelakinya.

Sejurus melakukan hubungan terlarang itu, mangsa yang masih bersekolah di sebuah sekolah menengah di bandar ini kemudian dihantar pulang lelaki terbabit ke rumah keluarga pada malam sama.

Ketua Polis Daerah Kemamn, Superintendan Che Suza Che Hitam, ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan pelajar terbabit. – Informasi Dot My

GAMBAR BOGEL DEWI PERSSIK TERSEBAR ?

Posted: 01 Aug 2014 10:33 AM PDT


Dewi Perssik memang tidak kering dengan kontroversi. Kali ini muncul pula sekeping foto tanpa pakaian seorang wanita yang dikatakan iras-iras wajah beliau. Benarkah beliau?

Foto bogel yang pertama kali didedahkan oleh pemilik akaun twitter @kancel_alex. Ketika foto tersebut dimuat naik, ianya juga di tag kan sebagai Dewi Perssik.

Dalam foto tersebut menyaksikan seorang wanita yang sedang mangi di bawah pancuran air. Wanita berkenaan dalam posisi sedang duduk, menghadap ke atas sambil mata terpejam mengelakkan air mandian tidak masuk.

Dewi Perssik? @ Twitter/@kancel_alex

Wanita mirip Dewi Perssik itu sama sekali tidak mengenakan sehelai benang pun hingga menampakkan bahaagian tubuhnya.

Selepas beberapa ketika foto berkenaan tersebar, rakan rapat Depe mendakwa ianya adalah foto falsu yang cuba diguna untuk menjatuhkan maruah Dewi Perssik.

"Kalian fitnah saya, ini badan saya, ingat yah, nikmati rezeki dengan fitnah saya," demikian komen yang ditulis olehnya.

Bukti bahawa foto itu bukan Dewi Perssik @ Instagram/Dewi Perssik

Meskipun demikian, memang tampak kejanggalan dalam foto tersebut.

Selain ukuran dada DePe yang seharusnya lebih besar, tahi lalat yang biasanya ada di payudara sang bintang juga tak tampak dalam foto bogel tersebut. sumber

UPDATE: POLIS BURU PEMILIK AKAUN FB SEBAR BERITA PALSU

Posted: 01 Aug 2014 01:47 AM PDT



Polis telah mengesahkan bahawa berita kononnya 6 orang lelaki Melayu pelajar Tahfiz telah dipotong di kawasan Pandamaran malam tadi, adalah berita palsu. Bagaimanapun, polis sedang mengenalpasti pemilik akaun Facebook.

Buat masa ini, polis tidak mendedahkan individu yang telah menyiarkan berita palsu tersebut menerusi laman Facebook tersebut. Sebaliknya mengesahkan bahawa berita palsu itu mulai tersebar di WhatsApp secara meluas bermula daripada printscreen laman Facebook tersebut tanpa menunjukkan penyiar pertamanya.

Hampir kesemua Balai Polis di Kelang, Pandamaran dan Port Kelang serta MPV dan petugas PC di HTAR memaklumkan tiada insiden seumpama itu.

Polis akan membuat hebat menerusi Facebook IPD Kelang Selatan bagi menafikan berita tersebut dalam masa terdekat. Satu laporan polis juga akan dibuat bagi membolehkan siasatan lanjut atau rasmi dibuat ke atas pemilik akaun berkenaan.

Pun begitu, berlaku satu insiden gaduh sepertimana dalam laporan polis yang dibuat di Balai Polis Kelang pada 31 Julai 2014 jam 4:50 pagi. Insiden tersebut berlaku di Vital Net (cyber cafe) yang beralamat di No. 290, Jalan Batu Unjur 7, Taman Bayu Perdana, Kelang di mana melibatkan 6 enam orang lelaki dari Sabah yang cedera ditetak oleh lebih kurang 10 orang lelaki India.

Daripada 6 orang terbabit, 4 cedera parah dalam diletakkan di ICU HTAR, manakala dua orang lagi stabil. Seorang budak lelaki berusia 15 tahun turut dicederakan tetapi keadaannya stabil.

Seramai 6 orang suspek telah berjaya ditahan untuk siasatan lanjut. Siasatan juga dibuat di bawah Kanun Keseksaan 148.

WAJAH TERKINI YAZIT SEARCH, TERHARU DENGAN PENGORBANAN ISTERI

Posted: 01 Aug 2014 01:04 AM PDT


PETALING JAYA - Pemain drum kumpulan Search, Yazit Ahmad terharu dengan pengorbanan isterinya, Ramlah Ahmad yang sanggup menjual hasil kraftangan bagi mendapatkan wang untuk membiayai kos perubatannya akibat penyakit kegagalan buah pinggang.

Yazit, 52, berkata, isterinya menghasilkan pelbagai kraftangan seperti kotak tisu, tas tangan dan perhiasan rumah menggunakan manik untuk dijual kepada rakan-rakan dan peminat.

"Dia tidak mahu kami meminta-minta dan selagi ada kudrat untuk mendapatkan wang dia akan cuba sedaya upayanya untuk membantu saya dan pengorbanannya itu membuatkan saya cukup terharu.

"Kadang-kala dia bersengkang mata untuk menyiapkan tempahan namun Alhamdulillah hasil kerja tangannya cukup cantik dan mendapat banyak permintaan daripada pelanggan," katanya kepada mStar Online.

Tambah Yazit, jika dia mempunyai sebarang undangan ke majlis-majlis hiburan dia akan membawa hasil kerja isterinya itu untuk dijual terus kepada pelanggan.

Yazit yang terpaksa melakukan rawatan hemodialisis sebanyak empat kali sehari setiap empat jam memerlukan RM2,800 untuk menampung kos tersebut setiap bulan dan tidak termasuk ubat-ubatan lain.

Dalam pada itu, Yazit berkata, dia amat merindui untuk kembali beraksi di pentas bersama Search namun kesihatannya yang tidak mengizinkan membuatkan dia terpaksa melupakan hasrat tersebut.

Jelas Yazit, dia bersyukur apabila rakan-rakan seperjuangannya tidak pernah melupakannya dan sentiasa bertanya khabar jika mempunyai masa lapang.

"Bila mereka ajak saya buat persembahan saya rasa bersemangat betul kerana sudah lama tidak naik pentas. Muzik adalah satu-satunya perkara yang saya tahu lakukan dan berharap suatu hari nanti dapat beraksi semula," katanya.

Jika peminat yang ingin mendapatkan barangan kraftangan yang dihasilkan oleh isteri Yazit boleh melayari laman Facebook dengan carian Sang Gendang, lapor mStar.

6 GAMBAR: PERGADUHAN BESAR DI TAMAN BAYU KLANG ANTARA SABAHAN, INDIAN, & CINA

Posted: 01 Aug 2014 12:41 AM PDT


Klang – Satu pergaduhan besar dilaporkan telah berlaku di Taman Bayu Perdana Kelang antara masyarakat Bumiputera Sabah dengan beberapa orang India serta Cina di kawasan berkenaan.

Punca pergaduhan dikatakan bermula daripada perasaan tidak puas hati tentang perniagaan yang dijalankan di kawasan terbabit oleh kedua-dua belah pihak.

Setakat ini, ramai warga Sabah dilaporkan cedera parah dan ditempatkan di hospital berdekatan untuk menerima rawatan.

Berikutan kes ini, orang ramai di nasihatkan supaya tidak menyebarkan maklumat yang salah dan mengaitkan kejadian pergaduhan ini dengan isu politik seperti mana yang sedang tersebar di laman sosial, lapor Suara.TV.









BIADAB, LAGI PENGHINAAN TERHADAP AGAMA ISLAM, NABI MUHAMMAD, PEKIDA, PKGM, & DOUBLE 7 !

Posted: 01 Aug 2014 12:24 AM PDT


Admin dikongsikan dengan sekeping gambar dimana apabila dibaca akan menimbulkan kemarahan orang melayu islam di negara tercinta kita ini. Satu status bagi admin yang sangat kurang ajar kepada kita umat Islam di negara Malaysia tercinta ini telah dimuatnaik di laman sosial facebook oleh Smallfield Benjamin.

Smallfield Benjamin ini dengan berani dan angkuhnya, tanpa ada rasa horrmat dengan agama lain telah membuat status berikut di laman facebook :

" Kcian i tgk bdk2 melayu 1 bln x mkn kbulur btl bila dh raya mcm anjing mkn haha...tu lh islam ni ajaran sesat ade kh x bg mkn haha...posa lh kunun tw2 ajaran b#bi muhammad sial...fuck islam!!
Fuck pkgm !
Fuck pekida !
Fuck melayu !
Fuck double 7 ! "


Jelas status tersebut menghina Melayu, Islam, Nabi Junjungan Muhammad SAW, malah PKGM, PEKIDA & Double 7 juga turut terlibat dalam status penghinaan tersebut.

Admin cuba membuat carian akaun Fb Smallfield Benjamin ini namun gagal.

Admin tertanya-tanya mengapa belakangan ini penghinaan kepada agama Islam semakin menjadi-jadi di negara tercinta kita ini?adakah kerana belum ada lagi undang-undang tegas yang dilaksanakan kepada penghina-penghina seperti ini sehinggakan mereka sangat berani membuat status sebegini??

Sedangkan Kita sebagai rakyat Malaysia telah mengetahui bahawasanya Islam Agama Rasmi Negara MALAYSIA

Sebelum ini juga Admin ada membuat satu post juga menghina umat Islam dan Admin menyokong tindakan Datuk Khairy Jamaluddin untuk mengenakan tindakan undang-undang kepada penghina-penghina ini. -TogehSegar

BONGKAR, PARKIR PASAR RAYA JADI SARANG MAKSIAT SUAMI ISTERI DURJANA DI WAKTU "LUNCH TIME" !

Posted: 01 Aug 2014 12:00 AM PDT


KOTA BHARU : Hanya dengan bayaran RM2 untuk sekali masuk, parkir sebuah pasar raya, di sini, tidak ubah seperti 'parkir asmara' apabila dijadikan sasaran suami dan isteri curang untuk melampiaskan nafsu ketika keluar dari pejabat pada waktu makan tengah hari.

Mereka membawa kenderaan secara berasingan untuk mengelak gerak-geri dihidu kenalan atau keluarga masing-masing sebelum melakukan aksi terlarang di kawasan gelap di dalam kereta mereka.

Difahamkan, walaupun waktu rehat hanya sejam, pertemuan singkat terbabit digunakan sebaik mungkin untuk melepaskan rindu.

Perkara itu didedahkan seorang kakitangan pasar raya berkenaan yang mengakui terkejut melihat gelagat suami dan isteri curang yang menjadikan parkir pasar raya itu untuk bermadu kasih.

Dia yang enggan dikenali berkata, bukti perlakuan tidak senonoh itu kerap kali disaksikannya bersama pekerja lain menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di setiap ruang tempat meletak kenderaan itu. –  SUMBER

18 GAMBAR NEELOFA BERAYA DI KELANTAN, BERTEMU DENGAN TOK GURU NIK AZIZ

Posted: 31 Jul 2014 11:34 PM PDT

Bertuah sungguh Neelofa kerana berpeluang bertemu dengan Tok Guru Nik Aziz. Bukan senang untuk mendapat peluang sebegini lebih-lebih lagi di Hari Raya. Pasti banyak yang dibicarakan oleh mereka berdua. Begitu tekun wajah Neelofa mendengar kata-kata Nik Aziz. Semoga ada satu dua ilmu baru yang diterima oleh Neelofa.

Untuk anda yang tidak tahu, Neelofa berasal dari Kelantan. Kalau tak silap orang Pasir Mas. Orang Pasir Mas memang terkenal dengan kecantikannya. Neelofa sememangnya 'natural beauty' dan kejelitaannya semakin terserlah apabila bertudung dan bergaya dengan baju raya. Memang boleh jatuh cinta dibuatnya.



Selamat Hari Raya diucapkan kepada Neelofa dan keluarga. Semoga makin murah rezeki selepas penghijrahan ini. Lagi beberapa gambar si jelitawan ini berhari raya bersama keluarga dengan membaca artikel ini sepenuhnya. BeautifulNara

















HINA TAKBIR RAYA, KJ MAHU KELVIN YIP DIKENAKAN TINDAKAN SEPERTI #KIKI

Posted: 31 Jul 2014 10:26 PM PDT


Khairy Jamaluddin hari ini telah memuat naik satu tweet di laman twitternya yang mahukan tindakan undang-undang terhadap seorang individu yang bersikap biadap dengan memuat naik satu status memaki umat islam yang mengalunkan takbir raya di laman facebooknya.

Status lelaki berkenaan, Mr. Kelvin Yip yang berbunyi



Walaupun kelihatan Kelvin Yip telah meminta maaf di laman facebooknya, tetapi KJ berkata,

0 Comment "BARABEREH"

Post a Comment